čtvrtek 4. února 2016

Mia Sheridan - Archerův hlas, Leo a Leova šance

Protože moje osamělé srdce po dlouhé době zatoužilo po troše romantiky, přelouskla jsem za 3 dny hned tři přeslazené romanťárny, o kterých se tu teď krátce rozepíšu. Možná si řeknete, že přečíst za tři dny hned tolik knih dá práci, tak vzhledem k tomu, že všechny knihy měly okolo 200 stran, to nebyl skoro žádný problém. Tyto knížky pochází od stejné autorky a jedná se o celou sérii s názvem Znamení lásky a tenhle rok se nakladatelství Baronet chystá vydat další dva díly (což si myslím už snad není ani tolik potřeba).

Proč zrovna tyhle knihy? Už dlouhou dobu mi naskakovaly na Play Books od Googlu jako tip na čtení a já jim dlouho odolávala, nakonec jsem tedy knihy rozklikla a otevřela anotaci o čem, že to teda je. A Archerův hlas mě zaujal, takže jsem knihu stáhla a nelitovala jsem.


Archerův hlas

O čem to je:

Když Bree Prescottová dorazí do ospalého městečka Pelion ve státě Maine, doufá, že zde konečně nalezne mír, po kterém tolik touží. Zde se setká s Archerem Halem, mužem, který skrývá temná tajemství. Mužem, kterého ostatní nevidí.
Archerův hlas je příběh o ženě mučené vzpomínkami na jednu strašnou noc, a muži, jehož láska je klíčem k její svobodě. Je to příběh o mlčenlivém muži, který žije s trýznivou ránou, jež je důsledkem dávné děsivé události, a ženě, která mu pomáhá najít jeho hlas. Je to příběh o utrpení, o osudu a především o mocné síle lásky.
Leo je však nečekaně adoptován a musí se přestěhovat na druhou stranu země. Společně si s Evie slíbí, že zůstanou v kontaktu a že se pro ni vrátí. Evie však o něm už nikdy neuslyší.
Uplynulo osm let. Evie má dobrou práci. Má přátele. Je spokojená. Pak se však objeví cizí muž a prohlašuje, že jej Leo poslal, aby na ni dohlédl. Evie je Jake sympatický a ani ona jemu není lhostejná. Může však tomuto přitažlivému cizinci důvěřovat? A říká jí o Leovi celou pravdu?
Dostane se nám všem druhé šance? I když kráčíme cestou sebezničení?
Jak tvrdě byste bojovali o druhou šanci na lásku? Druhou šanci na život? O šanci vypovědět svůj příběh?
Každý milostný příběh má dvě strany. Evie tu svou vypověděla. Teď je řada na Leovi.


Co já na to?:

Jedná se o klasickou sladkou čistou romantiku, která má docela zajímavou zápletku. Sama jsem byla překvapená, co se z hlavního hrdiny vyklubalo, protože jsem to nečekala. Příběh je jednoduchý bez nějakých vážných dramatů, i když jakýsi náznak drama tam nechybí. V několika kapitolách nechává nahlédnout i do hlavy Archera, což je fajn. Oba hlavní hrdinové jsou poznamenáni těžkými životními zkouškami, ačkoliv u Bree se teda autorka moc nesnažila, její příběh měl potenciál více rozvést a ne jí zázrakem vyléčit, ale budiž. Je fakt, že na zadek si z toho nesednu, ale na odreagování, kdy nechcete o ničem přemýšlet a toužíte po troše sladké romantice, tak to bohatě stačí.

Leo

O čem to je?:

Evie a Leo spolu vyrůstali v pěstounské rodině a jen jejich přátelství jim pomáhalo přežít těžké období. Jejich pouto během let přerostlo v lásku a oba doufají, že až v osmnácti odejdou z domova, čeká je společná budoucnost.

Co já na to?:

Tak tady už to začíná být horší. Jakkoliv byl Archerův hlas krásný a sladký, tohle mi už tak nesedlo. Hlavní hrdinka mi přišla jako naivní a důvěřivá osoba, která se nechala snadno tahat za nos. U hlavního hrdiny jsem zase čekala celou knihu, co se z něho vyklube, během čtení jsem ho čím dál víc podezřívala, že se jedná o pěknýho zmetka. A kupodivu to pak nabralo nečekaný konec, který jsem teda fakt nečekala. Nu každopádně celý to je takové nedomyšlené a naivní, až to bolí. Ale konec samozřejmě sladký a pěkný, jenom bych ho trochu víc rozvedla.

Leova šance

O čem to je?:

Zaslouží si každý svou druhou šanci? I ten, kdo lhal a podváděl, aby ji získal?

Co já na to?:

Proč nedostal prostor taky Archer? Ten dostal jenom pár kapitol a konec, a to by mě zrovna zajímalo víc než celý Leo. Nu ale, když přečtete příbeh Evie, musíte přečíst samozřejmě i Leovo, protože to jinak nejde, že jo. A hele koná se překvapení, musím říct, že tohle mě bavilo víc než Evie. Jak se mi ten chlapec před tím nelíbil, tak tady mě zaujal, on zas tak špatný nakonec nebyl. A je to po dlouhé době knížka z pohledu chlapa, kde se člověk doví víc nového a je fakt, že Leo asi potřeboval svoji knihu, protože v předchozím díle byl tajemný jako hrad v Karpatech a autorka o něm nic moc neřekla.
Moc jsem se nerozepsala, ale ono toho moc napsat nejde, všechny příběhy jsou prostý a slaďoučký a nedá se o tom nic moc psát, aniž bych prozradila důležité detaily, na které byste si měli přijít sami.


Hodnocení: Archerův hlas 80% a Leo s Evií 50%.

Žádné komentáře:

Okomentovat