sobota 16. ledna 2016

Něco málo o mě


Mé jméno je Evina, je mi 27 let a pocházím z menšího příhraničního města. V současnosti pracuji jako sociální pracovnice, dříve jsem v Praze pracovala 2 roky jako prodavačka v knihkupectví Neoluxor a na tyto 2 roky s láskou vzpomínám. Mojí největší zálibou a hlavně vášní jsou knížky. Když se podívám na svůj účet na Databazeknih.cz, který mám už několik let zřízený a poctivě si každou přečtenou knížku ukládám jako přečtenou, tak mi zde svítí v současnosti číslo 261. Tohle však není konečné číslo, přečetla jsem toho mnohem více.

Proč jsem si založila blog? Všichni moji přátelé mě považují za knihomola a rádi se na mě obrací pro radu, jakou knihu si mají přečíst případně jakou knihu bych doporučila jako dárek. Z tohoto důvodu mě napadlo zřídit tento blog, kam chci vkládat recenze knih, které jsem přečetla, jak už těch nově vydaných nebo starších titulů. Tento blog tedy zřizuji pro sebe, abych měla přehled co jsem četla a jaký jsem na daný titul měla názor (protože už si fakt nepamatuji, co jsem četla před 5 lety) a taky pro případné čtenáře, který můj blog navštíví.

A co čtu? Čtu dva druhy knížek. Nejvíce se věnuji detektivkám a thrillery, také jsem propadla Severské krimi. Dále protože jsem romantička, sem tam si přečtu něco zamilovaného (abych si pohladila mé osamocené srdce) a v současnosti jsem přečetla i některé ty erotické romány. Každopádně Danielle Steel či Rosamunde Pilcher fakt nečtu. Mezi moje nejoblíbenější autory patří Jo Nesbo (toho u mě ještě nikdo nepřekonal) a Agatha Christie (přečetla jsem od ní všechno). Nerada čtu horory, nenávidím scifi a nerada čtu povídky (jsou moc krátké).


Tak jo, doufám, že kdo můj blog navštíví, že se mu bude líbit a třeba se i vrátí podruhé, potřetí …

Žádné komentáře:

Okomentovat